.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شور حضور مازندرانی ها در زیر باران

مردم ولایتمدار مازندران و خطه علویان، بار دیگر در زیر باران، شوری دیگر آفریده و حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عاشقان نخستین استان حکومت شیعی ایران اسلامی، بار دیگر یکدل و یکصدا با آرمانهای امام راحل بیعت کرده و حماسه ای بی بدیل خلق کردند.

امروز در جای جای خطه شهید پرور مازندران، از کوچک و بزرگ گرفته تا پیر و جوان از نخستین ساعات راهپیمایی حضوری وصف ناپذیر داشته و همواره بر تبعیت خود از ولی امر مسلمین جهان پایبند بودند.

مردم خطه سبز مازندران در شهرهای مختلف استان و زیر باران شدید، آمدند تا بگویند این بار به مانند همیشه پاسدار ارزشهای ناب اسلامی بوده و هیچ توطئه دشمن نمی تواند جلودار حرکت های انقلابی این مردمان پاک نیت باشد.

علوی تبارهای خونگرم در نقاط مختلف مازندران با حضوری پرشور در زیر باران نعمت الهی و برف شدید در نقاط کوهستانی، همنوا با یکدیگر بیداری اسلامی را مولود انقلاب اسلامی دانسته و بر حمایت قاطع خود از ارزشهای الهی و اسلامی تاکید کردند.



یک جانباز جنگ تحمیلی که در زیر باران شدید از شهرستان فریدونکنار خود را به مرکز استان رسانده بود با اشاره به اینکه ملت ایران همواره تابع اعتقادات و ارزشهای خود است، اظهار داشت: مردم ولایی ایران در روز 22 بهمن، جشن پیروزی شکوهمند انقلاب را جشن می گیرند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در زیرباران شدید، نمادی از اراده و پایبندی ملت به انقلاب است، افزود: باران که سهل است اگر گلوله هم بر این مردم ببارد، باز در راهپیمایی میلیونی و عظیم شرکت و بر تبعیت از ولایت مطلقه فقیه پایبند خواهیم بود.

حضور جوانان و کودکان در بین صفوف به هم فشرده راهپیمایان مرکز استان به وضوح مشهود بوده و این عده با شور و حالی وصف ناپذیر، 22 بهمن را جشن گرفته و اظهار داشتند: این کاش سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب با حضور معمار کبیر انقلاب برگزار می شد.

یک زن و مرد ساروی که خود را به سرعت به راهپیمایان 22 بهمن ساری رسانده بودند، پاسخ به پیام رهبری و حفظ ارزشهای ناب اسلامی را دلیل حضور خود در این مراسم بزرگ ملی اعلام کردند.

این دو بابیان اینکه مردم مازندران به مانند موج خروشان دوستدار ارزشهای ناب اسلامی هستند، گفت: پیروان ولایت فقیه همواره در همه رویدادها حضوری پرشور دارند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در مرکز مازندران با حضور پرشور مردم، شخصیت های ملی و استانی نظیر حجت الاسلام قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران و دیگر مسئولان استان همراه بوده است.

در پایان حضور پرشور و بارانی مردم شهرهای استان، قطعنامه ای قرائت شد.

در این قطعنامه آمده است: ملت قهرمان و سرافزار ایران اسلامی در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، جبهه شکر و سپاس بر آستان باریتعالی می ساید و به هزاران زبان حمد ایزدمنان را مترنم می کند که توانسته با صبوری و پایداری نهایی را که توسط امام راحل در فجر 57 در این سرزمین خدا یی غرس شد به رغم بروز طوفان های سهمگین به خوبی تحت زعامت ولی فقیه زمان پرورش دهد.

در ادامه این قطعنامه سراسری تاکید شده است: اینک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عصر جاهلیت مدرن با دم روح الهی خمینی کبیر و با هدایت و زعامت حکیمانه خلف صالحش به گونه ای بروز و ظهور یافته که از یک سو مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی را بر هم زده و نظم ادعایی قدرت های سلطه گر را فروریخته و از سوی دیگر الهام بخش حرکت نوین بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و بیداری عدالت خواهانه در مغرب زمین شده است.

این قطعنامه سراسری که در 10 بند بوده از روسای قوا و مدیران کشور خواست با اتحاد و همبستگی رهبری و ملت، دست در دست یکدیگر با عزمی راسخ در نیل به اهداف سند چشم انداز 1404 گام های بلندی برخواهند داشت و با حفظ انسجام درونی نظام، پشت سر رهبری و با پشتیبانی ملت در مواجهه با ضد انقلاب و استکبار جهانی و توطئه های آنها در آینده نزدیک پیروزیهای بزرگی را ثبت خواهند کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.